VGCN Baarn
Vaatgezondheid Centrum Nederland (VGCN) – Geschil of klacht
Een klacht over een arts of zorginstelling bespreekt u in de regel eerst met de arts of behandelaar. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij betrokken instanties.
Het Landelijk Meldpunt Zorg geeft advies en informatie over de afhandeling van klachten. Zij lossen geen klachten op, maar helpen u wel verder. Ze informeren u over de mogelijkheden om uw klacht op te lossen. Ook beantwoorden ze uw vragen en helpen u met praktische tips.
Klachtenformulier
// Download pdf
VGCN Baarn
“De Drie Eiken”
Tolweg 4H (eerste etage)
3741 LK Baarn
Telefoon: 030 – 228 44 44
E-mail: info@vgcn.nl
Behandeling uitsluitend op afspraak.
Dinsdag | 09:00 – 14:00 |
Vrijdag | 09:00 – 14:00 |
Route
Bekijk Google plattegrond
Over ons
In onze kliniek VGCN in Baarn worden infuusbehandelingen tegen vaatvernauwing gegeven naar aanleiding van klachten, maar ook preventief.
Persoonlijke aandacht, veiligheid en kwaliteit zijn daarbij onze leidraad.